Alamanlar

Deniz Arslan
1 min readDec 27, 2019

--

  • Ferit ağbi, sen de Almanları sinsi bulmuyor musun biraz?
  • Almanlar mı? Almanların ne sinsiliğini gördün oğlum? İçi dış, özü sözü bir, kaya gibi adamlar. Sikcez derler sikerler, sikmeyecez derler sikmezler.
  • Öyle mi abi?
  • Öyle tabii Nedim, Nazilik diyorsan, yani Nazilik sinsilik midir? Nazilik bağıra bağıra Nazilik. Adamlar temiz oynadı baştan beri.
  • Sen orada mıydın ağbi?
  • Oradaydım lan tabii. Daha 1927’de, bunlar yüzde 1 oyu ittire kaktıra alıyor. Hitlo dediğin Perinçek gibi, Besim Tibuk gibi bir şey o zaman. Münih’in meydanı vardır, bildin mi? Merkezde hani…
  • Atatürk heykeli olan?
  • Ha yaşa! Oturuyoruz seninkiyle, ayaz var ama kesmiyor, munis ayaz.
  • Munis ayaz çok güzel değil mi be abi? 1995’ten beri munis ayaz görmüyoruz farkında mısın?
  • Değilim lan! 1995’te munis dediğin ayazda sokakta yatıyordum ben, hele bir gece sokakta yat da göreyim ben o ayaza bir daha munis diyecek misin? Götoş!
  • Ağbi iyi de ilk sen dedin ayaza munis.
  • Nereye lan? Sen dedin, ayazın munisi mi olur? Sokakta yatmamışınız hiç biriniz, bi sikten haberiniz yok.
  • Ağbi…

--

--

Deniz Arslan

Ülkemizin en önemli yalançıları arasında gösterilen, serbest meslek sahibi, emekli diplomat. Pantolon eskitmecede Balkan dördüncüsü.